6 cech dobrego parkingu przy lotnisku 

1. Dobre położenie
Parking przy lotnisku powinien być położony możliwie jak najbliżej lotniska, aby ułatwić podróżnym dojazd na lotnisko.
2. Bezpieczeństwo
Taki parking musi zapewniać samochodom bezpieczny postój. Aby auta mogły być bezpieczne przez cały okres nieobecności ich właścicieli, powinien być dobrze ogrodzony, oświetlony i bacznie strzeżony. Dobrze jest, jeżeli oprócz pracowników parkingu, pojazdów pilnuje specjalistyczna agencja ochrony. Dzięki dodatkowym formom ochrony, podróżni mają zapewnioną spokojną podróż.
3. Atrakcyjne ceny
Ponieważ na parkingach lotniskowych często zostawiamy nasze samochody na dłużej, powinny być atrakcyjne cenowo. Koszt pozostawienia na nich auta nie powinien być wydatkiem równym biletowi lotniczemu.
4. Ubezpieczenie 
Profesjonalne parkingi lotniskowe powinny oferować swoim klientom ubezpieczenie od zdarzeń parkingowych (takich jak np.: drobne stłuczki, do których dochodzi podczas manewrowania albo otarcia). Samochody powinny być również ubezpieczone przed skutkami działania warunków atmosferycznych (np. gradem).
5. Komfort klientów
Dobre parkingi przy lotniskach powinny oferować usługi dodatkowe, których celem jest poprawienie komfortu podróżnych. Przykładem takich usług jest np. transfer gości na lotnisko i z powrotem. Dzięki temu szybko i sprawnie dostaną się z parkingu bezpośrednio na lotnisko. Tego typu usługi powinny być wliczone w cenę postoju.
6. Monitoring
Monitoring to kolejne zabezpieczenie pozostawionych na parkingu samochodów, które powinien posiadać profesjonalny parking lotniskowy. System monitoringu pozwala skutecznie zabezpieczyć pojazdy przed wieloma zagrożeniami ze strony złodziei i wandali.